Ügyfeleim mondták, a Virtuális Asszisztensi munkámról:
Több éve dolgozunk együtt, elsőre kialakult a bizalom. Erika gyorsan, precízen végzi a rábízott feladatokat, melyek széles skálán mozognak. Csak néhányat kiemelve: segítséget nyújt adminisztrációban, ügyfélkezelésben, anyaggyűjtésben. Influencer és viszonteladói kapcsolattartást teljes mértékben rábíztam, tökéletesen adminisztrálja, tájékoztatja és képviseli feléjük cégünket.
Azért szeretek Erikával együtt dolgozni, mert precíz, és mindig gyorsan válaszol / reagál, ha kérek tőle valamit. Amit nagyra értékelek, hogy proaktív, tehát vannak ötletei, fejlesztési javaslatai is, ezáltal egy nagyon értékes tagja a Csapatunknak.
Erikával egy, a mindennapi feladataink mellett elindított külön projekt kapcsán kezdtük együttműködésünket. Precizításának, kitartásának, pontosságának köszönhetően az elsődlegesen meghatározott feladatokat gyorsan, hatékonyan oldotta meg, s így újabb elemekkel bővítettük közös munkánkat. Az eddigi eredmények alapján örömmel kérem fel további teendők elvégzésére is. Nagyszerű, kiváló segítséget jelent.
Jól gondold meg! A VirtualAdmin “legidegesítőbb” kérdése: Kész vagyok, mi a következő feladat? 🙂 Nekem a legnehezebb az volt, hogy beépítsem a napi/heti rutinomba ezt a felgyorsult válaszadási ritmust. Maga a szituáció rákényszerít arra, hogy a feladatkiadásod érthető és behatárolt legyen. És ha ezt könnyűvé, a projektedbe könnyen beépíthetővé teszed, akkor azonnal időt és energiát tudsz felszabadítani, és gyorsabban jutsz el a céljaidhoz. Erikával hosszú évek óta állunk munkakapcsolatban, így nem volt kérdés, hogy kipróbálom VA szolgáltatását, és ma már VirtualAdmin-ként kiállított számláit is örömmel fizetem ki.
Precizitás, pontosság, alaposság! Tapasztalatom szerint ez jellemzi Erika munkáját. A gyors munkavégzése miatt a rendszeres feladatokról érdemes néhány hétre előre ütemezést készíteni, így nem állhat elő az a helyzet, hogy kapkodva kelljen új teendővel ellátni. Nem ijed meg új kihívásoktól sem, az új online programok kezelését is gyorsan átlátja, így a feladatkörök is könnyen bővíthetőek. Online marketing tevékenységünkben fontos és megbízható segítséget nyújt nekünk. Egy „baj” van csak, hogy nem korábban találkoztunk. 😊
Még csak most kezdtünk együtt dolgozni, de máris több éve halogatott munkáimat befejezte. Nem győzöm ellenőrizni a kész és kiadni az új feladatokat. Teljes mértékben elégedett vagyok eddigi munkájával! Ami azért nagy szó, mert rengeteg helyen próbálkoztam, de elődei esetében annyi hiba volt, hogy egyszerűen nem érte meg velük dolgozni. Most azon gondolkodom, hogy kiadom neki az ellenőrzést is! 🙂 Úgyse találok hibát, miért töltsek időt ezzel is! 🙂
Precízitás, kreativitás, megbízhatóság, kiváló kommunikációs készség. Így jellemezném Erikát, ha röviden kellene megfogalmaznom. Mielőtt elkezdtünk dolgozni, több hölggyel is próbálkoztam hideghívással távmunkában, de mindegyikben csalódnom kellett és bár többször megfogadtam, hogy nem próbálkozom, mégis úgy hozta a sors, hogy felhívtam Erikát. Hangja már az első pillanattól meggyőzött és nagyon bíztam benne, hogy ez egy szuper együttműködés lesz. Bár még csak 3. hónapja dolgozunk együtt, máris sikereket ért el, aminek természetesen én is nagyon örülök. Nagyon sok észrevétele van a munkával kapcsolatosan, amit meg is oszt velem és ezzel sokat segít abban, hogy még hatékonyabbak lehessünk. Mindenkinek csak ajánlani tudom őt!
Virtuális asszisztenst keresve találtam az Interneten Erikára. Már a honlapja alapján szimpatikusnak és megbízhatónak tűnt. Rugalmas és együttműködő volt az első perctől kezdve, hogy felvettem vele a kapcsolatot. Még inkább bizalmat szavaztam neki, amikor felajánlotta, hogy a szerződés mellé titoktartási nyilatkozatot is készít. Hamar beletanult a feladatokba és rendkívül precízen és gyorsan elvégezte azokat. Nagyon meg voltunk elégedve a munkájával, örülök, hogy őt választottam.